Szállítás

Szállítás

Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a partnerünk, a GLS Hungary Kft. futárszolgálat kézbesíti hétköznaponként 8 és 18 óra közt. A szállítás a gyártási időn felül átlagosan 1-2 munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen értesítést küld a GLS futárszolgálat. A GLS ad egy egyedi csomagszámot, mellyel nyomon követheted státuszát, illetve hogy mikorra várhatod a futár érkezését.

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni a +36-29/886-700, vagy a +36-20/890-0660 számokon. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a rendelés összegétől, illetve a fizetési módtól függően változhat:

Banki előreutalás esetén: 1190 Ft

Utánvét esetén: 1290 Ft

 

Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről SMS-ben is tájékoztatunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra a GLS központi számát hívd: +36-29/886-700 vagy +36-20/890-0660 velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni.

A csomagszámod hiányában keress minket a +36-70/244-5459-es számon a rendelésed azonosítójával.